Fredag

Idag har det inte alls hänt mycket vettigt. Jag har varit den enda i "gruppen" här eftersom S och E är på permis. Har varit tråkigt att käka ensam med en personal. Och mitt internet slutade fungeraförmiddagen och det har inte gått och fått någon nät alls förens nu, sjukt störande !
Det var ingen personal som kunde gå upp med mig till sjukhuset heller. Trots att jag har 30 minuter till mitt förfogande om dagen. Men "kontraktbrytande" å deras vägnar, det är tydligen OK ?! Seg förmiddag alltså ..


Till lunch fick vi Isterband och dillstuvad potatis vilket jag tycker är jättegott :)
Har även haft främmande mostra Nana som var förbi en sväng och utav mammsen & Kjell som satt med mig på eftermiddags melliset.


Kjell, Mamma & Jag


Sen kom pappa vid tretiden och skjutsade över mig till Annika för vägning. Hade planerat en extra sådan med henne, fast jag egentligen "inte får" för dom på avdelningen. Ville nämligen veta om jag hade BMI 15 och skulle slippa RR i helgen, men så var inte fallet. 3 hg kvar !
Efter den lilla visiten och lite allmänt snack så gick pappa å jag på en promenad runt sjukhuset lagom tillbaka till middagen. Lammfärsjärpar med potatis & gräddsås, verkligen ingen höjdare =P

Och dagens höjdpunkt var lätt när Zandra kom hit vid 6. Sååå underbart att få träffa henne och vi bara surrade på. Jag hatar att vi träffassällan ! Maria sa t.o.m att hon fick stanna över kvällsfikat på mitt rum så vi skulle få mer tid tillsammans. Fick värsta chocken vad snällt men Zandra är en eftertraktad besökare och har många vänner att avverka så det gick bra att hon åkte vidare.


Zandra and me

Nu har jag precis varit på en AC/DC konsert. Eller ja, min farbror ringde nerifrån Stockholm och han är på deras spelning. Det var rätt grymt det lilla jag hörde, mest hördes dock folk som gapade.
Han ska på den som är på söndag också ! Men tro inte att jag är avis på dig Lennart, nej då ;) haha ..

Ska väll ta och krypa till kojs så jag får komma härifrån så snart som möjligt ;)
Söta drömmar / C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0