Fettisdag men utan Semla

Buhu, känns ack så värdelöst att inte fått käka någon Semla idag.
Men tur att det kommer en fettisdag nästa år också ;)
För övrigt har dagen varit kanoners, har varit så glad inombords, pepp !


Frillan beror inte på "elchocken" imorse ;)

Var ner en snabbisloppisen imorse med Bengt, fann 2 tröjor & en kjol.
Därefter överraskade Farfar mig och hälsade på innan lunchen :)
Efter lunchen som bestod av Sjömansbiff  & vilan kom Gustav hit å hälsade på, så härligt att få besök.



Han stannade drygt en timme innan det var dags för mellis.
Fick med mig Solveig upp till sjukhuset, för att införskaffa tidningen och få frisk luft.

Har även hunnit med att diskutera en sak som jag fick höra idag, angående något jag tydligen skulle ha klagat på, en annan patient till personalen. Snurrigt ;P För mig var det viktigt att ventilera och ifrågasätta vad som egentligen sagts. Eftersom jag inte ens nämt saken och inte bryr mig om vad andra gör. Det är numera förklarat och uträtt & jag har inte gjort något fel. Man blir ju förbannad när folk "säger saken bakom ryggen".
Må säga att jag är lite stolt över mig själv, säga ifrån och ta för mig är något jag måste jobba på !

Skämtade hela förmiddagen om att vi skulle få Bruna Bönor & fläsk till middag.
Och of course ! Det var jätte längesedan jag åt det och vad jag minnsgillade jag det inte alls,
men det var ju värsta smarrigt ! :)

Kvällen har varit chill. Vi började se Den rätte för Rosing, men jösses vilket skämt =P
Har haft "telefonkonferans"  med Zandra, farmor & mamma. Jag pratar alltid i telefon när nattpersonalen kommer in. Dom tror nog inte jag gör annat än å snackar i telefon & sitter vid datorn, höhö (A) Hmm, iofs så är det ju vad dagarna består till stor del av, haha ..

Nu ska jag lägga mig och läsa sen ska jag stänga mina små blå.
Söta drömmar / C


Kommentarer
Postat av: Umma

Vilken skön bild på dig :)

2009-02-24 @ 21:50:59
URL: http://umma.blogg.se/
Postat av: A -* (Bäst!)

Haft en bra dag :)?

2009-02-24 @ 22:43:05
URL: http://amandavardet.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

tycker du ser skitsnygg ut, elchock or no elchocksfrisyr =)

2009-02-25 @ 01:09:56
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Lillan

God morgon Hottie!

Du är ALLTID snygg vet du väll!

Lik Gudmor:))

Tack för att du förstår!

Nästa vecka ska jag komma!Det med semlan förstår jag inte!? FÅR du inte äta det?

2009-02-25 @ 05:26:39
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0