En tung dag

Det vart inga blodprover imorse. Var tydligen så många som skulle avverkas, så dom sa att jag skulle ta mina imöra istället. Maria följde med på en tur med RR på förmiddagen och till lunch serverades Pytt i panna, inte det godaste jag vet precis .. Fick en glad nyhet då och det var att vi ska få gå på Vårdhotellet och käkaonsdag :) Det ska bli nice, att få "lära" sig, att man kan lägga upp mat på tallriken själv ;)

Mamma kom vid halv ett och då var vi ut en sväng till, upp till hospitalet och tillbaka.
Därefter hade jag möte med Annika. Var helt bomsäker på att jag hade gått upp och skulle få slippa rullen. Tron't på fan att jag står på samma som förra måndagen, men mindre än "extra-vägningen" i fredags.
Hon och Solveig tyckte att vi skulle se mensens återkomst, som min biljett ut ifrån avdelningen, istället för att fokusera på vikt & BMI. Jo, men tjena .. Vem vet när det kan bli lixom? Den kan ju komma igång långt efter det att jag & mitt psyke är redo .. Usch, jag hatar att inte veta någonting .. Jag vill bara bli frisk nu, få leva mitt liv på utsidan. Skratta .. Leva .. igen !

Sen hade vi möte med Fredrik (doktorn) tillsammans med mamma & pappa, surrade lite allmänt sådär.
När jag kom tillbaka och skulle skriva det nya kontraktet fick jag veta att jag inte får någon nattpermis till helgen. För att jag inte gått upp. Det känns verkligen som ett straff ! Hade jag varit ensam i helgen så hade jag förstått att det verkat som jag fuskat. Men nu var jag fan med mamma som höll koll på mig.
Men tydligen gör det lilla "extra" man rör på sig i en förbannad jävla lägenhet skillnad ..
Aja, Solveig hade ringt Sandra (dietisten) som la till en smörgås på schemat .. Hoppas det blir en förbättring.

Har mått så jävla dåligt hela kvällen, gråtit.
Tur att jag har en underbar mamma som ringer och tröstar mig.
Farmor ringde också, gud vad jag saknar henne !
Fick en pratstund med Bengt också, så det känns väll åtminstone lite bättre.
Ska sova nu så jag slipper ha måndag mer ..
Söta drömmar / C

Kommentarer
Postat av: Lillan

Lilla lilla hjärtat! Jag lovar att komma nästa vecka! Denna har jag barnen och det är lite mycket aktiviteter för dom! Förlåt! KRAM!

2009-02-24 @ 05:56:52
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Linda

Varför får du inte det?



Nej jag ska inte ens äta någon och dom gångerna jag äter semla så köper jag ute.

2009-02-24 @ 08:58:41
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0