Jag lever


Och kanske ska uppdatera lite. Men sen skola jag nog byta blogg.

Har haft en bra vecka förutom att pappa blev bestulen på sin plånbok
dagen före julafton, när vi stod och gjorde travet på Ica Maxi.
Poof så var 3000 spänn åt helvete. Pengar som pappa skulle handla mat
och resterande juklappar för. Jag hoppas den jäveln som tog den
inte sover om nätterna.

Dagen före julafton åkte vi upp till farmor & farfar. Hade uppesittar kväll
och myste, även om farfar var oerhört grinig pga av all värk.
Julafton spenderade vi ute i Söråker hos min farbrors familj, trevligt :)
Fick bl.a presentkort till en systemkamera och massa annat fint.
Min lillebror var tokglad över sina Kiss biljetter (vi ska ner i sommar, han jag å pappa)
Saknat Rosa har jag gjort också, oerhört mycket ! Även om hon ha brukat vara i Umeå över
jul så har vi ringt varandra. Men tydligen finns inte phones in heaven.
Vi åkte hem därifrån på Juldagen, åt julmat hos min kära mor och
på Annandagen hängde jag å pappa hos min morbror och såg Timrå slå MoDo.
Sen såg vi en bra film, The tournament !

Igår fick jag träffa Lina en stund, det var mycket trevligt :)
Sen åkte jag upp till mamma & Kjell. Umgicks med dom på kvällen
å vi såg ännu en bra film, I love you man.

Sover hos pappa eller mamma. Har ingen större lust att vara i huset.
Men jag ska nog hem när helgerna är över, även om Nyår verkar bli trist.
Har absolut ingenting att göra. Slutar väll med att pappa å jag ser på film, haha !

För övrigt så mår jag i överlag OK. Förutom att julen bidrar till att jag
känner mig pluffsigare och har mindre kontroll än vanligt. But who cares (egentligen)
Jag vill, kan och SKA leva. Gör det ni också. Livet är på tok för värdefullt !

Hoppas ni mår bra / C

Kommentarer
Postat av: Carro.

fytusan, vilken dum tjyv!!

2009-12-28 @ 20:12:09
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: Maria

Hejsan lill gumman.

Tack så mkt för julklappen, jag blev jätte glad. Tommy oxå, men mest jag haha :P

Som sagt du får din julklapp när vi ses, i januari hoppas jag =)

Ta hand om dig nu.

Många kramar/Maria

2009-12-28 @ 21:18:24
Postat av: Pernilla

åh, vilken usling till tjuv! hoppas han/hon blir utan julklappar i flera år framåt!



hur kommer det sig att det blir bloggbyte? vad kul att du fick presentkort till systemkamera! det kanske jag ska önska mig i present!



hoppas du fått ha en bra jul mitt i allting! kram!

2009-12-28 @ 21:40:07
URL: http://chibichibimoon.blogg.se/
Postat av: Anonym

bom chica bom

2010-03-07 @ 10:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0