En bra lördag

Började min morgon med en kort promenad ner till Maxi för att köpa bakformar
så nu är jag två nonstick brödformar, en springform & en pajform rikare, 140 :- bara.
Strax innan tio kom mina kusiner och var här innan pappa skjutsade in oss till bion.
Jag hade ju förhandsvisningsbiljetter till Planet 51, både barnen

  

 å jag tyckte den var rolig :)
Sen hämtade Lennart upp oss inne i stan och skjutsade hem mig.

Pappa var här när jag kom tillbaka så jag fick åka med honom, köpte med mig mat å sen åkte jag ner till
Mattias & Kicki för att se på hockey och umgås med dom.
När hockeyn var slut kom mamma, Kjell, min morbror, kusin Tora

 

 och morfar (som är å hälsar på ifrån Vännäs) ner. Värsta trevligt :)
Fick åka med min kära mor och Kjell hem to my place. Farmor satt så sött och såg på Dansbandskampen när jag kom hem. Hon sa att det gick bra att jag åkte iväg en stund och hade haft det bra alena.
Dammsög och tvättade golven sen mös vi ner framför en film, In hell. Lite småkonstig ;P

Nu ska vi nog natta kuddarna !
Hoppas ni mår bra / C 

Kommentarer
Postat av: carolina

vilka sötnosar! vad är det för film? har aldrig hört talas om... ;)

2009-12-06 @ 13:09:25
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: Anonym

halsduken köpte jag på Zara:)

hoppas du får en mysig söndagskväll:)

2009-12-06 @ 16:42:37
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0