Tisdag

Ni ska bara veta vad jag stått i idag.
Jag vaknade halv 7, tog en morgonpromenad
åt frukost och imorse smakade kaffet bra ! Kan bero på ny köpt kaffe och en rengjord Perkulator.
Tack Kerstin för tipset !

Sen har jag bakat en Blåbärskaka, torkat fönstren i vardagsrummet,
dammsugit huset & soffan och skrubbat golven. Jag var grymt hungrig innan jag var klar och kunde äta lunch.
Har precis käkat burgers igen. Det smakade så delikat igår så det fick bli en favorit i repris.

Nu måste jag ner på ICA en sväng för att handla lite grönsaker.
På något knepigt vis så har de tagit slut?

Senare får jag middagsfrämmande utav Lina.
Gissa vad jag ska bjuda på? ;)

Hoppas ni mår bra / C

Kommentarer
Postat av: kikki

Nej, det kan man inte! :) Men jag har slutat med det nu ;)

2009-08-25 @ 13:21:29
URL: http://kikkiiii.blogg.se/
Postat av: Sanne

Svar: Jag kunde helt enkelt inte stå emot att köpa dem! :o Fast jag är lite sugen på att sy ett par själv också. Kanske i svart tyg. ^^



Vad duktig du är som fixar ock grejar med huset. :) Hihi! Och visst är hemgjorda hamburgare godare än snabbmatställenas? :)

Massa kramar /S

2009-08-25 @ 16:57:19
URL: http://sanneo.blogg.se/
Postat av: Pernilla

värst vad du står i om dagarna :) men jag förstår att du vill få ordning på huset så fort som möjligt så du bara kan njuta av att bo sen.



själv är jag mitt uppe i flyttpackandet, den mindre roliga delen av att flytta alltså ;)

2009-08-25 @ 19:34:02
URL: http://chibichibimoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0