SUNday

Här sken solenförmiddagen.
Tog det bara lugnt .. Packade 
Sen så slog Lina mig en signal och jag kom på den briljanta idén att vi
skulle spela mini - golf. Så hon kom å hämtade mig å vi styrde mot Skönsberg för att spela 18 hål ;)

   
Erkänn, respect att spela i långklänning?
Dock vann Lina .. med hela 71 - 91 =P

Sen släppte hon av mig på stan.
Klockan 17 skulle jag nämligen möta mina högstadievänner för att äta middag.
Pernilla, Elin, Alexandra och Tahani
   
Snyggingar !

Vi bestämde oss för att testa Tusen & en natt
Jag valde Mix Shis
Marinerad fläskfilé, kycklingfilé och lammfilé
med tzatsiki & färsk tomat salsa

 
Som egentligen skulle serverats med Bulgur men de hade fått fel sort leverat
och kocken ville inte servera det. Så istället fick vi välja valfri potatis. Vi körde på klyftisar.

Tyvärr så var köttet för rått å tråkigt för min smak. Kycklingen var dock riktigt god.
Sen var Salsan å Tzatsikin lite väl smaklöst.
Blir nog inte så jag äter där igen
Servitrisen bjöd på drickan eftersom jag inte gillade köttet.
Usch, vill som inte klaga egentligen men ärlighet varar längst? Brukar ni säga till?

Det kan verkligen skilja så mycket mellan restauranger även om de serverar samma typ av mat.
7 kryddor som jag älskar har också träkolsgrillat och det är gudagott ! Tyvärr hade de stängt idag ..

Lucky me so var sällskapet

 

desto trevligare och det var intressant att höra vad de
andra gjorde nu förtiden. Även om jag har rätt bra pejlPernilla och Elin ;)
Verkligen en toppenkväll !
Ny dejt med mina högstadietjejor är inplanerad i September, får se vars vi hamnar då :)

Det började regna på kvällen . Och åska, men det är bara mysigt tycker jag :)
Min käre far hämtade mig och jag har donat på uppe hos mamma även om vi ej talar med varandra.
Är kvar här tills allt är klart. Galet vad mycket saker som ska packas ner !
Annars har jag settBirds of America .. Knepig film !

Nu är det nog dags att sova snart !
Söta drömmar / C


Kommentarer
Postat av: Lillan

Snyggaste Carro!

Tack! Jag hoppas allt går bra idag!

Saknar dej med tokmycket! Lunch på stan framöver kanske?

Är ju ändå där nu då börjar jobba:))

Hoppas allt löser sej för dej älskling!

PUSS!

2009-08-10 @ 06:02:46
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Emilies Skafferi

Jag är kass på minigolf, men det är rätt kul att spela ändå.

2009-08-10 @ 09:47:12
URL: http://emiliesskafferi.blogg.se/
Postat av: Jessica

Minigolf är ju så himla kul, men jag är ju också en tävlingsmänniska som älskar allt vad tävling är =).



Trist när man går till ett ställe för att äta och det inte lever upp till ens förväntningar. Beror nog lite på vad felet är om jag säger till eller inte.



Hoppas du får en bra måndag!

2009-08-10 @ 09:54:49
URL: http://hallonblabar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0