Packåsna

Det känns inte som att jag har gjort annat än att packa ner mina saker idag.
Har mer eller mindre fått kasta i mig alla måltider.

3 vändor var pappa upp med bilen och lastade fullt med saker och kläder.
Ändå har jag bara haft ett litet rum uppe hos mamma lixom. Vars får man allt ifrån?
Ganska skrämmande att jag har nästan ett helt bohag i "mitt hus" också .. Jösses

Nu är jag nere hos pappa. Klarade inte en natt till hos mamma. 
Har dock inte orkat plocka upp alla grejjer förutom alla matvaror och så.
Boendesituationen är fortfarande under konstruktion, det är ju det här med rumsfördelning osv.
Så jag får bo i lite påsar tills jag fått utrymmen.

Nu ska jag duscha & sen ringa systra mi !
Hoppas ni mår bra / C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0