Onsdag

Jag var uppe med tuppen som vanligt nu för tiden.
Måste nog unna mig en sovmorgon någon dag.
Morgonprommis, frukost & städning utav tha walk in, så nu är alla kläder upphängda. Skönt !
Lunchen fick bestå utav rester ifrån gårdagen sen följde jag med farfar på Coop en sväng.
Stannade kvar på Birsta. Köpte en cool halsduk. New York nörd som jag är .. Och Henrik Lundqvist .. MM


10 :- på Lindex barnavdelning, haha !

innan jag tog bussen in till stan .. Självklart började det regna också
vilket har hållit i sig hela kvällen. Inte nice ! Tur att jag hade paraply även om fossigarna blev dyngsura.

Sen träffade jag Carro. Som jag inte sett sedan hon kom hem från Australien =O

 

´För en snabb middag på Sandys innan hon skulle iväg på jobb igen
och jag skulle på bio med Hådda.

Mysigt att få sitta ner och prata en liten stund iaf :) Hoppas vi ses snart igen !
Just ja, åt gjorde vi också
Pasta för hennes del och jag tog en "dagens" Submarine med Kyckling & Curryröra



Gott var det om än jag må säga att kycklingen var obefintlig .. Mest majonäsig röra =P

Därefter "bjöd" jag Christoffer på förhandsvisningen utav District 9.
En bra om än smått mysko film.

Han skulle till bror sin träning efteråt så ag tog bussen hem
och självklart gick de bara ned till ICA annars hade jag fått vänta ytterligare 40 min på stan.
Var lagomt less efter att ha gått i regnvädret så det var tok skönt att få tända ljus och dumpa sig
i soffan.
Såg ju True blood också .. Tycker det väll inte var några höjdar skådespelar insatser
men något till avsnitt kanske man kan ge det =p

Sweet dreams / C

Kommentarer
Postat av: Alex

taack!

hoppas du får en bra nystart du med! Det ska vi allt se till att det blir! :)

Kram!

2009-08-27 @ 07:51:08
URL: http://tindra85.blogspot.com
Postat av: Louise

sådär blir det alltid när man köper en baugette med kycklingröra. 99% röra och curry och 1% kyckling. snålt :p jag ska plugga sjuksyrra nu.. hur går det för dig med skolan? för visst skulle du också börja nu? :)



kram<3

2009-08-27 @ 15:30:07
URL: http://myworld2.bloggspace.se
Postat av: Louise

Tack gumman, de betyder mycket <3 :)

2009-08-27 @ 16:24:17
URL: http://carrod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0