Mysig eftermiddag och kväll med Lina

Grönsaksshoppingen gick bra ! Det blev även lite annat som behövdes hemma
bl.a för brödbak. Fick åka med pappa hem så jag slapp bära allt för backarna

Lina



kom runt fem-tiden och då var jag klar med maten



Jag bjöd på Tonfisk Enchiladas

Så det var bara å slänga in dem i ugnen och duka bordet

 



Gott som tusan var det !
Lina tyckte också det smakade bra :) Det var tur !

Efter vi vilat lite på maten så åkte vi ner på Birsta
Jag köpte Djugelboken för ½  priset på Åhlens. Hemmakvälls erbjudande



65 :-

När vi kom hem till mig igen så dumpade vi oss i soffan



såg på Linas kvällsbok, surrade massa strunt
och i pausen hann jag även med att slänga ihop "Mustigt filbröd" åt farmor.

 

Lina åkte hem för en halvtimma sen eller så och det var sista gången vi
sågs innan hon åker tillbaka till Uppsalatorsdag .. Saknar henne redan !
Kommer bli så himlarns tomt utan henne. Det finns få som min stumpa
Tur att det finns telefon, men det är ändå inte samma sak !
Längtar tills vi träffs nästa gång min vän

Men nu ska jag natta kuddarna !
Hoppas ni mår bra / C


Kommentarer
Postat av: Lina

Saknar dig också vännen! Du är guld värld!

2009-08-26 @ 14:05:11
Postat av: Amanda

Oj, dem där tonfiskgrejerna såg inte så dumma ut! Vad hittade du receptet?

2009-08-26 @ 15:37:39
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/
Postat av: Fani

tack sötnos :D oh, tonfiskenchiladas, det lät gott du :) får man ta och pröva nån gång. puss o kram!

2009-08-31 @ 12:58:56
URL: http://glikia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0