Lördag & Söndag

Igår hade vi inte alls tjusigt väder här i Sundsvall.
Det enda jag gjorde var att åka med mor & Kjell till Timrå
för att kolla på mina kusiner som hade gymnastik uppträdande.
Av 9 deltagare var 4 av dem kusiner till mig ;) haha ..

 

Dom var otroligt duktiga ! Helt galet vilka muskler dom har för att vara så små.

Sen var vi till ICA och handlade en sväng.
Efter middagen då det klarnat upp så gick jag en för lång promenad.
Har så svårt att låta bli att röra på mig extra OM jag ska äta karra på kvällen.
Det är något jag verkligen måste sluta med, kompensationsbeteendet.

Resten av kvällen spenderade jag med The Aviatior och en påse karra (med tudelat samvete)
och så slängde jag ihop en Pastagratäng utav Falukorven som behövdes göras upp.

 
Vi tager vad vi haver. Pasta blandat med stekt Falukorv, paprika, morötter & lök
och färdig ostsås. Ack så enkelt men gott ;D

Så slapp jag göra middagen idag, bara å värma !
Det räckte till matlåda åt farmor & farfar som jag frös ner också.
De brukar handlatorsdagar och ibland blir det lite sent.
Så då brukar jag skicka med mat så dom bara behöver värma på när de kommer hem ;)

Idag efter min egna "näringsrika" frukost gjorde jag Krabbelurer åt min bror.
Utav en smet blir det cirkus 10 - 12 stycken .. Så jag tänkte "perfekt", då har han till kvällsfika också".
Och serverade detta



Jo men tjena .. Han tog fler och åt 9 !!! Tonårskillar

Annars har idag varit en sjukt tråkig dag .. Sista dagen i huset också
Pappa och dom kommer hem strax. Har som vant mig att vara här nere själv med lillebror
och nu ska jag upp å bo hos mamma igen. Tänk vad härligt det vore med något eget.
Men jag pallar ej huset i Birsta, det blir för mycket. Får se vad framtiden för med sig

Nu ska jag ta mig en dusch sen sovelisova !
Söta drömmar / C

Kommentarer
Postat av: maria

Vad kul. Min syster tävlade i sån gymnastik oh det var alltid så kul att se på tävlingarna. Jag får göra Malva intresserad av sånt :)

2009-08-03 @ 00:20:54
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/
Postat av: Sanne

Svar: Absolut! :) Hihi

Kram och gonatt! /S

2009-08-03 @ 00:42:36
URL: http://sanneo.blogg.se/
Postat av: Sanne

Svar: Blir skit bra det! Birsta eller stan får du bestämma. ;)

Det ska bli kul att träffa dig igen. :)

2009-08-03 @ 19:54:44
URL: http://sanneo.blogg.se/
Postat av: carolina

haha, det är ju helt sjukt vad killar kan äta!

2009-08-03 @ 20:55:20
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0