Igår & idag

Gårdagen har jag intemycket att säga om.
Jag var monster Caroline med skyhög ångest och mådde allmänt dåligt.
Ett beteende som resulterade i att min älskade pappa ringde Annika.
Ska ditmåndag helt förutsättningslöst bara för att få prata av mig.
Det har som skrivit, varit jobbigt med mamma den senaste veckan/veckorna
och jag har fått tagit emot mycket skit ifrån hennes håll.
Tror det kan vara skönt att få prata med någon utomstående. Sen får vi se vad det bär med sig ..

Nog om det .. Idag har varit en mycket bättre dag :)
Min far skjutsade in mig, Fredrik & Tina för att hämta ännu mer förhandsvisningsbiljetter
denna gång till District 9.

Sen dumpade han av mig och TinaBirsta.
Anhalt Resia, fick superbra hjälp utav resesäljaren David ;)
Och nu är det klart å betalt !
London baby, here we come !
19 oktober åker vi och stannar tills den 23. Som jag längtar !
Första gången jag åker utomlands, except Norge & Finland

Kvällen har jag spenderat med min världsbästa Lina
Vi har surrat massa strunt, ätit glass & popcorn å sett på filmen Knowing.
We both liked it !



Hon for hem för ett tag sedan och själv funderar jag på att krypa till kojs strax !
Söta drömmar / C

Kommentarer
Postat av: Louise

Haha, ja, annars hade det varit lite creapy.



Du kommer älska det! :) Två gånger, helt underbar stad, skulle kunna åka dit om och om igen, man hittar alltid något nytt.

KRam

2009-08-14 @ 10:09:06
URL: http://cauterize.blogg.se/
Postat av: Emilies Skafferi

Så snäll du är emot din bror:) Ja verkligen behändigt att ha i frysen, perfekt på ytflykten också! Ha en trevlig helg!

2009-08-14 @ 10:14:23
URL: http://emiliesskafferi.blogg.se/
Postat av: Bella

sv; tack så mycket!!

2009-08-14 @ 13:58:06
URL: http://hazardmissb.blogg.se/
Postat av: Pernilla

åh, vad roligt att du ska till london! egentligen har jag bara ett riktigt bra tips: ta det lugnt! stressa inte runt för att se allt man "måste se" utan gör allting i eran egen takt, det är ju en stor stad och man blir lätt stressad där eftersom alla andra är stressade så försök se till att ta det lugnt och verkligen njuta av att vara där istället. annars är ju att se en musikal något som man bör göra, man kan köpa billiga biljetter som blivit över till kvällens föreställningar på Leicester Square! :)

2009-08-15 @ 19:09:47
URL: http://chibichibimoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0