Härlig dag !

Jag fick minsann tagbiobiljetter & en ny mössa ifrån Accent. En simpel sak för en tia (before 149)
och ett par strumpor till far som det står "Pappa är bäst på" på Åhléns. Kalas billiga, 15 spänn ;) haha
Bara lite shopping by the "fynd-master". Röda lappar är sjukt farliga !

Strax innan tolv kom mostra Nana in och vi gick på Delicerano för att äta lunch.
Hon ville så gärna testa det efter alla mina goa ord om det förra veckan.
Hon bjöd mig på lunchen :) Tog en Foccaica med Kallrökt Lax & fetaostcreme.



Oh, det var så gudagott ! Fick dock pilla bort Ruccolan.
Glömmer alltid bort å säga till om min knepiga allergi. 
Generösa med laxen var de också ! :)

Sen åkte vi på Birsta en stund. Hon skulle på Bauhaus bl.a
innan vi skiljdes åt för jag skulle möta upp Tina.
Uppdrag Resia och hämtade några Londonpaket. Som det ser ut nu så åker vi i Oktober.
Vi ska in dit någon dag i veckan. Någon som har London-tips?
Det ska bli spännande att åka utomlands !

Anyhow, pappa hämtade upp mig. Vi var å handlade .. Tacka vet jag City Gross kortet som var laddat med
den allra goaste majsen enligt mig för bara 15 :-


Och Pepsi Max kostar bara 5 + pant på Ica Maxi denna vecka
Det gäller att bunkra upp ;)

Hem, åt Vårrullar sen kom Tina å hämtade mig igen.
Vi avverkade några Birsta butiker (fingervantar på Accent, 10 before 79)
och Ica Maxi fick sig ett besökt innan vi mötte upp Pernilla & Sanne

 

inne i stan för att gå på bio.



Jag bjöd mina vänninor på förhandsvisningen utav The Ugly Truth
med Kathrin Heigl & Gerard Butler (love him) !
Och fy tusan vad bra den var ! Se den :)

Tina var så rar & skjutsade hem mig och Pernilla. Verkligen superrart gjort !
Nu ska jag nog natta kuddarna snart. Får se vad morgondagen bär med sig.
Söta drömmar / C


Kommentarer
Postat av: Therese

Hej hej

Jo nu äntligen har jag också fått vara på ikea, bilen va proppfull när vi åkte hem.

Hur kul som helst va det att strosa runt, hann ju även med att gå på birsta också, himlars vad mycket affärer.

Dottern shoppade hejvilt, jag höll mig väl till ikea.

Hur är det annars då?

Knallar och går eller?

Nä måste börja göra mig i ordning, snart dags att jobba.

Vi hörs

2009-08-12 @ 06:49:20
URL: http://vxlhaxanfranorrland.blogspot.com
Postat av: Louise

Camden market i stadsdelen Camden är ett måste, hur mycket kläder och grejer som helst till bättre pris än i övriga London.

Och du som gillar kläder kommer älska Topshop på Oxfordstreet. :)

2009-08-12 @ 10:45:57
URL: http://cauterize.blogg.se/
Postat av: Jessica

Låter som en toppendag och jag är så avis på dig som gör en massa bra fynd.



Kul att resa till London!

2009-08-12 @ 20:39:35
URL: http://hallonblabar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0