Friday

Och så var även denna dagen snart till ända.
Har inte alls gjort mycket vettigt. Åkte inte ens med pappa å handlade =P
Rekat Lingonmarkerna. Men ännu är de ej mogna
Mötte Lina av en slump där nere i Lögdöskogarna
så vi gick en stund tillsammans med hennes vovvsing Enzo.

Efter middagen kom Lina å hämtade mig & vi åkte på Selånger Marknad som pågår i helgen.
Jag ääälskar marknader ! Även om det är som samma sak från år till år, så är det roligt :)
Man träffar bekanta och så lyckas man alltid finnanågot att köpa.
Oftast sådant som alla införskaffar, typ strumpor, korv eller de där chipsen.
Gillar ni marknader och har ni något typiskt "marknads köp" ni brukar göra?

Vi plockade på oss 7 par strumpor var och betalde endast 50 :- därav.
Nice price !

 


Sen hittade jag ett roligt stånd som sålde massa finska mat och godissaker
så jag köpte detta

 

Någon form utav Mums mums & lite finskt godis.
Kan nog vara smarr :)

Imorgon ska jag dit med familjen. Får se vad jag gör för inköp då !
Är lite sugen på en AC / DC t - shirt eller någon annan rock tischa
Vi träffade Pernilla som hade köpt Finska Kanelskorpor. Lät väldans gott ! 
Har ni testat dem?

Vi åkte hem rätt tidigt för det blev helt galet kallt ! Var nog hemma strax efter 9.
Umgicks lite med min kära styvmor & så har jag ätit karra å sett på film, Franklyn !
En härlig fredagskväll helt enkelt !

Hoppas ni mår bra / C

Kommentarer
Postat av: Sanne

Jag tycker också mycket om att gå på marknader och kika. :) Ska nog kanske dit en sväng imorron när jag jobbat färdigt. :)

Jag brukar inte handla något speciellt när jag är på marknader, men lyckas alltid få med mig något iaf.

Blev lite sugen på att köpa nån band-tshirt nu när du nämner det hihi! kanske en ny black sabbath.. jag klippte sönder en jag redan hade för att jag ville ha den som linne, och det var inte spec lyckat gjort.. hmm.



Puss på dig i alla fall och ha det superbra! /S

2009-08-15 @ 00:59:17
URL: http://sanneo.blogg.se/
Postat av: maria

Jag älskar strumpor :)

2009-08-15 @ 03:19:53
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/
Postat av: Carro.

Jag älskar också marknader! Men jag hinner typ aldrig gå på nån, var jättelängesen jag var på en :/

2009-08-15 @ 16:36:53
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0