Yesterday and the day so far

Hej ni !
Igår var inte alls någon spännande dag ..
Först och främst somnade jag fyra på natten för det var som sagt "partaj" här ;P
Sonen till dom som var här kom också, full å glad.

Efter jag vaknat till liv var tanken att jag och min låtsasmor skulle på Birsta ..
Men när jag ringer ner dit för att fråga om dom är på G så säger pappa att hon inte ska någonstans?
Schyst lixom ..
Tina hade tänkt ringa å frågat om jag ville joina på Birsta, men hon visste att jag skulle bort. Såå störande !
Så resten av dagen vart mest förstörd bara för att Rosa inte kunde öppnat truten lite tidigare än klockan ett.
Tog mig ingenstans eftersom bussarna går kasst på helgerna och Kjell var inte körför.
Det är sådana gånger jag önskar att jag hade körkort. Men men

Pappa var förbi en sväng på e.m iallfall så jag kunde handla. Vart såå sugen Tonfisk Enchiladas.
Mamma och Kjell var lite bakis, hahaha .. Så jag slängde ihop egen food
Gjorde en egen variant med paprik/chili creme fraice och champinjoner i också.
Det vart faktiskt gott .. Men mamma gör göttigare ;)

Idag skiner solen. Har bara käkat frulle och hjälpt mamma städa förrådet lite.
Det är helt galet hur mycket saker man samlar på sig .. Kläder sen vi var små lixom ;P haha
Ska strax äta lunch. Det blir Tortillatårta rester som jag frös ner, mums.
Behändigt att bara plocka fram ur frysen !

Därefter ska jag på något vis förflytta mig till Birsta troja. För att möta upp pappa, eller så hämtar dom upp mig och så åker vi direkt, för klockan tre ska jag befinna mig UV för  möte med herr våg och Annika.
Sedan får vi se hur framtiden ter sig, med hjälp och sådär.

Hoppas ni får en fin måndag och fortsatt bra vecka ! / C

Kommentarer
Postat av: Louise

jag älskar också baileys! :) har dock inte prövat denna än, har inte fått tillfälle! men kan meddela dig när jag gjort det. hehe.



åh, jag älskar norrländska! du får lägga upp lite fler klipp som jag kan lyssna på o njuta! haha, norrländska på killar är såå charmigt! ska hitta mig en norrländsk man tror jag minsann ;)



hoppas du får en bra dag, kram vännen

2009-04-20 @ 12:20:36
URL: http://myworld2.bloggspace.se
Postat av: Therese

Håller tummarna för att mötet med Herr våg går bra..

Kram

2009-04-20 @ 12:22:52
URL: http://www.vxlhaxanfranorrland.blogspot.com
Postat av: Anonym

Kommer inte ihåg om jag svarade?:) Tightsen är från HM!

2009-04-20 @ 13:52:50
URL: http://KarinOlofsson.se
Postat av: Rebecca

Förlåt om jag frågar detta och det kanske känns som en sådan kommentar som typiskt kommer från en person som själv har lite problem med maten - men du är så otoligt stark och kämpar på så bra... Jag bara undrar vad ni använder för cream fraisch när nu lagar mat.. typ tacotårta och så.. Mini, lätt eller standard? Vet du om det fungerar att göra den på vilken av CF som helst? Jag tänkte på att Lätt CF ibland skär sig med lök osv...

2009-04-20 @ 16:52:53
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/
Postat av: Sanne

Hej! Jag ville bara säga att din blogg är otroligt peppande! Åt det bra hållet såklart. :) Du gör det så förbaskat bra och din kämpaglöd verkar inte ha några gränser. :)

Ha det underbart! /S

2009-04-20 @ 18:15:44
URL: http://sanneo.blogg.se/
Postat av: Skogshuset

Sv: Kollade in Krabbelurerna och de var ju inte helt fel:-) Hoppas du oxå får en fin vecka!

2009-04-20 @ 19:05:56
URL: http://skogshuset.blogg.se/
Postat av: Karin W

Hoppas att mötet gick bra och eftersom du är en fighter så kommer du att fixa det här!

Sköt om dig!

2009-04-20 @ 19:48:21
URL: http://chiliconkarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0