Tisdag

Hej ni !
Idag vaknade jag upp till ett grått Sundsvall.
Men ack vad gör det när man har trevliga planer för dagen?
Min gudmor frågade nämligen om hon fick bjuda mig på lunch idag, ack så trevlans.
Det var nämligen ett tag sedan vi sågs.

Så jag käkade lite frulle & gjorde mig iordning innan jag stegade till bussen för att åka på Birsta.
Vi kikade lite butiker och så innan hon bjöd hon mig på lunch at Waynes :)



Vi åt varsitt Rågbröd med Kalkon, grönsaker & Dijonkesella, mucho gott !



Sedan så fick jag supersöta ljuslyktor i födelsedagspresent ifrån Village
också införskaffade jag ett par chilling shortsH&M för 20 :- that's cheap

 

Våra vägar skiljdes åt runt ett



hennes sambo kom & jag fick hämtning utav pappa.
Haha, han och jag åkte till Shell för att tvätta bilen. Värsta roligt vi hade !
Min pappa är köng.

 


Hämtade post & paket och shoppa bakgrejjer hann vi också
med inann han dumpade av mig på Birsta där mor & Kjell hämtade upp mig.
Vi skulle nämligen köpa med oss mat ifrån Pizzerian.
Jag tog en kycklingsallad & fick hela 6 bröd =P Väldans generöst . Åt dock bara tre utav dom. 
Men visst är pizzeriabröd gott? Iofs älskar jag alla former av bröd typ ;p

 

Och ni skulle sett portionernaMamma & Kjells Kebabtallrikar.
snålade verkligen inte ;) Nice shit !

Resten av kvällen har varit chill. Var ut en sväng och varit ensam hemma, skönt ;)
Tänkte egentligen baka tills på lördag.
Men jag örskade inte ;P haha .. Ska göra en svenska uppgift nu, sen bör man kanske sova?

Hoppas ni mår bra / C

Kommentarer
Postat av: Lillan

Fy fasen vad vi är snygga!

Ja du! Skönheten har du efter mej;))

Tack för en mysig lunch lilla hjärtat!

2009-04-29 @ 09:51:09
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Don't mind me

Ah, jag förstår! Hoppas att du inte tog det som kritik. Tänkte bara på hur lätt det är att minska omedvetet när det inte är någon som kollar på samma sätt.



Nybakat bröd är alltid gott tycker jag :) Ha det så bra och fortsätta kämpa!

2009-04-29 @ 11:02:06
URL: http://dontmindme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0