Söndag

Idag stegade jag upp runt halv elva. Käkade frunch och sedan hämtade Tina upp mig.
Lillebror fick också skjuts. Destination Vårmässan.
Både Tina & jag betalade inträde som ungdom, dvs 30 kronor istället för 60 ..
Egentligen var det bara upp till 17 (a) haha .. Men vaddå, 3 års skillnad? ;)

Vi träffade farfar en sväng. Fredde skulle nämligen med honom.
Fick en peng att fika för ;) Sen så köpte han en Punsch / Blåbärs sylt åt mig.



Den kan nog vara väldigt smarrig !

Annars "snodde" vi mest pennor & jag plockade på mig karra till hemmet ;P haha
Vi var bara på Vårmässan till strax innan 2. Därefter åkte vi på Birsta.
FikadeWaynes



Jag tog en kopp mörkrostat och en Päronkaka med kardemumma

 

Tyckte det var lite torrt så jag bad om vaniljsås till.



Hon spillde på så mycket att den nästan druknade i sås.
Men det var ack så rart att jag fick det till ändå :)

Vi travade runt i massa butiker.
Jag shoppade INGENTING ! Men Tina fick med sig lite arbetsskor o.s.v.
Trevligt att bara umgås ..

Kom hem lagom till middagen.
Idag hade mor & Kjell kockat ihop Förälskade räkor serverat med Tagiatelli (jag hoppade dock det)
och åt Vitlöks baguetter till instead ..



Det var oerhört smarrigt ! :)
Och vi satt ute i det soliga vädret och käkade. Super mysigt !

Annars har vi bara sett på tv. Jag har diskat & städat undan, något måste man bidra med ;)
Ska nog se klart Eagle eye strax troja.

Hoppas ni mår bra / C

Kommentarer
Postat av: Alshammar - Style As Lifestyle

vad gilligt att köpa sylt:)

2009-04-26 @ 21:10:05
URL: http://halshammar.se
Postat av: Anonym

så mycket gott:)

2009-04-26 @ 21:33:07
URL: http://karinolofsson.blogg.se/
Postat av: sara

det lät oxå som en härlig dag :)

tror jag ätit den där maten, isåfall är det sjukt gott :)

2009-04-26 @ 22:41:05
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/
Postat av: Fani

åh, tack så mkt! :D (K) päronkaka med kardemumma och vaniljsås lät ju inte helt fel alltså ;) och middagen såg verkligen skitgod ut, fan nu blir jag ju hungrig over here x( låter som du haft en jättemysig söndag :) puss & kram

2009-04-26 @ 23:18:27
URL: http://glikia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0