Lördag

Såhär såg förmiddagen ut hemma hos oss.

 

Mamma log sött och bad om Krabbelurer till frunch.
Så jag var en snäll Caroline och gjorde dem imorse.
Once again ! Kan snart slänga ihop dom i sömnen

Sen slängde jag ihop min egna underbara frunch.
Pålägg väljs eftersom. Mycket grönsaker behövs ! Alla har vi våra egenheter ;)

 
Testade en ny yoghurt för mig med honung med min egna müsliblandning.
Mucho smarrigt !

Sen åkte jag med mor & Kjell. Vi hämtade upp Tina och vi begav oss på Birsta.
Mamma köpte ut öl til pappa ifrån mig. En ny sort som vi såg igår "Left Hand". 
Själv tyckte han den var för dyr. Men jag tyckte han förtjänar lite uppskattning, haha ;)

Tina och jag travade ut i lite butiker. Och jag lyckades faktiskt hålla rätt bra tag om slantarna.
Köpte ingenting onödigt och ratade t.o.m ting jag inte ansåg mig behöva.
Dock införskaffade jag mig baddräkten, men den behöver jag !



249 :-Lindex but I had a coupon that gave me 25 % off.

 

Sen så kom pappa och hämtade oss. Tina köpte matTant Anci, jag på Bite Line.
Också åkte vi hem var för sig. Pappa fick ölen och vart glad :) Och jag smaskade glatt i mig pizzan.



Har tagit mig en kort promenad på kvällskvisten och settfilm.
Hade nämligen sådan tur att jag fick låna Tinas externa fylld med massa braiga filmer.
Såg bl.a My best friends girl, den var riktigt bra ! :)

Oh, just ja .. Jag fick en award av Jessica igår. Hon gillar min blogg, ack så rart !
Kolla in hennes också vettja, massa fina recept å bilder !

Nu ska jag försöka sova. Mamma å Kjell har nämligen 2 bekanta här så det är lite glatt & livat ;)
Jag mååste festa någon helg. Sista april perhaps, anyone ?

Hoppas ni mår bra / C

Kommentarer
Postat av: Skogshuset

Hej!

Tänkte bara gratta till Jessicas lilla award och kika lite på din blogg! Krabbelurer låter spännande - vad är det?!

2009-04-19 @ 11:40:12
URL: http://skogshuset.blogg.se/
Postat av: Kalasgott

Muuuuums med krabbelurer!!

2009-04-19 @ 17:56:19
URL: http://kalasgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0