I lands problem

Är det något som kan göra mig tokig, så är det när killar inte fäller ner toalettringen, när de pinkat
utan låter den vara uppfälld. Detta innebär att jag själv måste he ner den för att placera min rumstump på toan.
Inte nice tycker jag ! Jag menar .. det är ändå en toalett, en bakterihärd vi snackar om ;)

Iofs är det ännu värre, när de låter den vara nedfälld så de pinkar runt om hela ringen och sedan inte bryr sig om att göra rent efter sig utan att man måste städa efter dem.
Erkänn att det är störande?

Det var verkligen behändigt att flytta hemifrån pappa och vara boss, åtminstone över sin egen toalett.
Det om något är jag längtar efter när jag kommer hem igen, a guy free toilett ;)

Kommentarer
Postat av: sanna

oh nej, har vindskydd på balkongen så jag klarade mig haha! :P

2009-04-18 @ 18:22:02
URL: http://sannabacklund.blogg.se/
Postat av: Regina

jag stör mig också på det! inte kul att bo i korridor och dela toa med 5 killar!



särskilt inte om man mitt i natten är jättetrött och sätter sig utan att märka att ringen är uppfälld...det är inte att rekommendera!

2009-04-18 @ 18:50:54
URL: http://reggs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0