Fartfylld fredag

Vaknade, duschade, åt god frukost och tog sedan bussen.
Men inte till Dagvården.
Som ni kanske har förstått så har jag slutat matstödet och tar denna kampen hemma
(om jag nu ej får komma till Mora framöver) med mamma & familjen.
Det är mitt val & det känns rätt för mig !

Så efter busstrippen som skulle ta mig till stan mötte jag upp Kikki och vi strosade runt en stund.
Köpte ett par örhängenCubus, kostade nästan ingenting (9 :-) så det gills inte (a)


Sen gick vi till Tant Anci för att äta lunch !
 

Vi åt varsin mackamörkt ciabattabröd !
 
Kikki valde med Kallrökt lax och jag tog en med rökt renkött & västerbottenost med pepparotscremé. Jävligt gott !

Efter det följde hon med mig till bussen


och jag begav mig till Birsta.
Fick gå runt där lite innan far min kom å hämtade mig.
Vi handladeICA och därefter dumpade han av mig hos Tina.
Hon jobbar nämligen imorgon så vi kunde inte käka Bite Line då som planerat, utan tog det idag istället.
 

Hon käkade tacobuffé och jag en pizza :)
"The American Way" bestående av
Köttbullar med vitlök, champinjoner & tomatskivor.



Det var lite väl möe ost för min smak, så fick ta bort en del.
MEN bubblangoda pizzor de gör ! Precis som förra helgen ..

Buss igen. Destination Birsta för att möta upp Kjell, haha .. Jädrans rännande
Hann med mig att köpa sjalen som jag såg på Indiska igår.
Kunde inte låta bli, den är så tjusig !  Jag är sämst på att ha shoppingförbud ..


Är hemma hos mamma nu. Mor & Kjelle är hos bekanta men Fredde är här.
Ska strax krypa ner under täcket med lite chokladglass (har hittat en ny sort att testa !)

 
och jordgubbar med, som jag fick utav farmor & farfar igår :)

Hoppas ni har en mysig fredag & en fortsatt bra helg ! :) / C


Kommentarer
Postat av: Ambika

Godkväll! Det där stället tant Anci verkar ju vara himla poppis för din del ;) Blir det inte dyrt att äta ute så mycket? En liten tanke bara eftersom jag är väldigt snål själv med min studentbudget...



Jag tänkte på om det inte finns något annat sätt som du kan få hjälp på, tillexempel med en remiss till Mora? För jag vet hur svårt det kan vara att klara sig på egen hand. Men du kanske verkligen känner att det är din tur att bli frisk nu, hoppas verkligen det och det verkar ju så :) Kram!

2009-04-03 @ 22:54:49
URL: http://dagboksminnen.blogg.se/
Postat av: Lillan

Men du! Ta med mamma och kom hit hem till mej på fika då?Jag bakar något...kladdkaka äter du det nu?Dum fråga kanske? Men jag är ju inte säker:))

2009-04-04 @ 06:35:18
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Linda

Det var jättegott och det ser det ut som om du ätit också=)

2009-04-04 @ 07:51:45
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0